måndag

ojoj, en rejäl allergi måste det vara. låg hemma hela förmiddagen med världens tjockaste huvud, en igentäppt nästa o femhundra nysningar i minuten. :/

dock släpade jag mig upp en sväng o iväg till apoteket o köpte ipren o allergitabletter ! sedan gjorde jag mat, var med de andra i stallet, o var iväg med pappa en sväng, har även räknat lite matte ! :D

så lite bra blev dagen vil jag lova ! :D

håller även på att fundera på en ny design till bloggen, har inget hundraprocentigt ännu men det kommer, i promise ! ;D

jaha, mkt mer än så har vi väl inte o säga, ledig imorgon , underbart ! blir träning och matte a-pluggning med anton på eftermiddagen/kvällen, me like <3

men nu ska jag krypa ner i täcket ! ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0