onsdag

onsdag redan, det blir första dagen i skolan för min del, dock blir de en liten stressig resten utav veckan.

har religionprov imorgon o har inte hemma grejjerna skulle tatt hem de i måndags men var ju inte där, så idag blir de plugga religion! imorgon blir det plugga matte. men det ska nog gå fint, ska försöka jobba lite på svenskauppgiften vi har också :)

igår blev de träning och mattepluggande ju, det gick bra, :D
nu snart ska jag göra mig iordning o dra mig mot skolan, har genomgång i elektroniken om vad som kommer på provet nästa vecka ;) hopppas det inte blir en superlång lektion (a)

jaha,  mkt mer har jag inte att skriva just nu, ska göra mig iordning nu tänkte jag, så ni får ha det fint ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0