söndag

ännu en vecka över, snart kommer sommarlovet ! jag längtar så sjuukt mkt trots att jag ska jobba endel :)

såg att det blev ett litet inlägg inatt, trevligt med mkt uppdatering ju ! :D
jaa, gårkvällen var nog ganska bra skulle jag påstå. började nog med att jag o sandra skulle kissade så anton skjutsade iväg oss. sen ville inte hans bil vara med längre så när han stod o pillade i motorhuven konstaterade jag o sandra att vi skulle göra det bästa av situation till tomas kom o hämtade oss. så med antons hjälp o lite knåp med skruvar o mejslar fick vi upp vin flaskan! supermysigt blev det helt plötsligt ! :D sen åkte vi ner till sjön när tomas kom. Eftersom att bilen ändå inte gick som den skulle körde vi slut batteriet på den. Jag Sandra och Linus hade allsång där inne, per gessle mest ! jaa när batteriet var slut var min röst det också tyvär, men vadå ? vi hade kul när vi satt där o sjöng/skrek så de var det ju värt. jaa det kom en massa fler folk också o vi pratade o hade trevligt och sådant, det var en bra kväll (: sen skjutsade josef o tomas hem oss och jaa, jag satte mig vid datorn en sväng verkade de ju onekligen som. ;) sen somnade jag nog.

idag när vi vaknade blev det robinsson direkt ! fruktansvärt att se repris men det får duga ;) sen har vi vart ute mest hela dagen, jag skulle solat idag men det blev en massa moln :( frågan är om man ska dra solariet innan gymmet imon ? tål att funderas på ! helt klart!

men nu rann tiden iväg väldigt fort, tror att deja vu börjar nu så ska kila, ha det underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0