söndag

lite dåligt med skrivande på senaste, tror det beror på att bloggen är så mörk o så nu, så tråkig behöver göra om den, skyller på de i allafall ;) (har nån slags allergi också verkar det som så har inte orkat så mkt denna veckan)

men snart kommer den nog igång igen, håller på att ordna ett album som ska ligga på mammas hemsida sen där man kan kolla på mina bilder som jag hatar att lägga upp här eftersom att det tar hundra år ;) har även rensat bilddagboken på bilder o har bara några nya ifrån crosstävlingen i helgen. o ja, jag har satt mitt namn på bilderna för dom är mina, och ska jag ta mycket bilder framöver vill inte jag att någon annan ska ta åt sig äran för dem eller lägga dem överallt, svårare än så var det inte med det. man ser ändå hur bilderna ser ut, vad som är på och om de är bra eller vad man tycker. dock är det synd att det är svårt att stämpla en crossbild då man måste sätta det över crossen, smidigare om det vart tex en hund då kan man sätta den på benen. får se lite om jag löser det på något annat vis framöver, har ju originalen så det går ju ändra. (: nu blir de så ett tag i allafall.

men oj vad jag tjatade på om det :P o albumet är inte ens klart än ;) nu får jag ju ta o fixa det, ska göra det så snabbt jag kan , lovar ! :D ha det fint så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0