tisdag

redan tisdag, underbart ! :D

& helgen har varit bra (: igår var det studiedag så jag var snäll emot min syster o gick med henne o hennes häst till ridskolan så hon kunde ha honom på sin lektion :D

idag har jag skrivit klart svenska redovisningen om flyga drake, skönt att bli av med det eftersom att vi har blivit lovade två nya inlämningsuppgifter i religion och svenska som vi får på torsdag o ska vara klara innan sommaren. älskar lärare som tänker efter lite så att man hinner med allt ;D

mkt mer än såhär händer inte idag, ska väl mäta klart lite trefasmätningar innan jag försöker dra mig hemåt ;)

men men har inte mkt mer att säga, så ha de fint ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0