torsdag

yes, inte lika mörkt i allafall ;) men det ska inte vara såhär för all framtid, lite påhittigare o trevligare ska det bli en dag, ska bara orka ordna det :D

helgen blir i allafall nice ! imorgon blir de ju matte som vanligt alldeles för sent, efter det blir det friskis med anton ! sedan bio, män som hatar kvinnor, det också med anton ! :D underbart ! sen på lördag ska vi till moholm på förmiddagen och på kvällen har jag inte en aning o hoppas inte på allt för mycket, då kan man bli besviken ;) söndag blir nog en slappardag för min del, lite plugg o så bara !

nej men om man skulle tagga sovmorgon imon o sätta på en film eller nåt ? så får de nog bli som det ser ut nu. ;)

ja men albumet är fortfarande på g, kan inte riktigt bestämma vad jag ska ha för bilder och lite så, sen ska mamma fixa en snesträckadress på hennes domän, men jag hoppas det är uppe senast söndag kväll. :)

och sen funderar jag på att bloggen ser så tråkig ut utan bilder, men det tar sån fruktansvärt lång tid att lägga in bilder så det får se tråkigt ut, blir desto roligare när ni kommer till mitt album sen ! :D

Godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: jk

hihihi hej jonna:D

2009-05-15 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0