måndag

fortfarande lov ju, helt underbart ! :D igår efter jobbet var jag hemma o åt lite pizza o duschade sedan åkte jag in till stan o träffade åsa, vi gick o fikade på claras, myys ! sen åkte jag hem till anton o kollade på wallander, somnade tyvär men men, hihi. idag har jag vart inne i stan en snabbis o köpt en skumtoning. hon på salongen lovade att den tvättas ur även i mitt ljusa hår ;)

sen jag gjorde mitt hår ljust har jag blivit världens fegis, innan var de ju bara att färga de går ju o färga över liksom.
det största problemet är ju att jag inte trivs i så ljust det är nu men jag vågar inte färga över det haha. :P ska testa skumtoningen, har den på en slinga i underhåret nu så får vi se om jag lägger i i hela håret imon kväll efter jobbet ;)

mkt mer än så händer inte, eller jo ! har ju precis färgat systers hår, det var det knöligaste jag gjort i hela mitt liv :O röda slingor gjorde jag o sen la jag i svart i resten av håret, assvårt. men det blev bra :D tillo med slingorna, dock lite tunna o inte jätteröda men det var för hon hade så mörkt hår från början men men sånt är det :D det blev inte fult i allafall :D:D

men nu ska jag hitta på något vettigt fram till jag ska skölja slingan ;) ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0