måndag

nu vet jag någon som blir glad när personen ser detta ;)

vet inte riktigt vad jag ska skriva men känner att jag vill komma igång med detta lite igen ;)

börjar väl med helgen, i fredags hände inte massor, vi satt här hur länge som helst innan vi bestämde oss för att ta oss hem till anton där vi somnade tidigt, skönt ! :D o i lördags blev det gällstad, lager 157 o såå ju. jag hittade inget men de andra hittade lite ;) på vägen hem blev vi sugna på bio så vi stannade i jönköping (jag fickparkerade med pias 850! jag är bäst) o köpte bio biljetter till flickan som lekte med elden. väl hemma hos anton fick vi bråttom när vi såg att tåget till mig gick om 12 minuter elelr 2 timmar och 12 minuter ;) blev en snabb bilresa in till tenhult o tåget. satt o frös ihjäl i huskvarna när vi väntade på bussen o sen var vi äntligen hemma! men inte länge, vid halv åtta tog vi bilen ut till ölmstad och lämnade emmas kompis sen åkte vi in till bion. :) bion var sjukt bra, men jag var skiträdd, den var så hemsk o läskig. hade jag sett den hemma hade jag stängt av direkt, ;) påvägen hem blev det en cheese på max hihi. igår vaknade vi ganska tidigt men låg kvar i sängen till tolv nångång då gjorde vi oss i ordning och åkte till ikea med pappa för att få i oss lite mat. sen sov jag bara resten av dagen haha ! underbart!

måste bara säga att det här har varit den fetaste helgen på länge, sjukt tjock har jag blivit ! (plånboken har däremot blivit smal)
i fredags efter skolan stannade jag o köpte en kycklingsallad, den var mumsig, o lite nyttig till o med ju ! :D sen på kvällen blev de kebabtallrik, det var flötigt men gott! i lördags blev det sibylla i gällstad, ingen favorit men behövligt. cheese från max på lördag kväll/natt, den var mums som vanligt! och ikea mat igår, och en lite pizzabit till kvällsmat. nu ska jag gå på diet, eller ska i allafall inte göra åt så mkt pengar på mat, det är ju inte värt man får ju bara utav det en liten stund, mkt bättre o lägga pengarna på något som man har länge ju ;)

ojoj, vad mkt jag har skrivit haha !

idag har jag haft kemiprov o det var inget kul alls :( men snart blir det stallet en snabbis med syster och sedan a6 med mamma, behöver skor och en tröja o linnen (a) pengarna rinner iväg känns det som, det har de nog gjort också, men det är nog första gången jag verkligen gör åt pengar så det unnar jag mig ! :D:D

nej men nu ska jag ge upp det här, avslutar med en låt jag fann förra veckan, man blir på sånt sjukt party humör av den, man har lust att bara ställa sig upp o dansa loss!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

naaaajz.. du tyckte visst kemi provet va skoj!! :o

2009-10-19 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0