onsdag

redan onsdag, denna veckan går ganska fort tycker jag :)

slutade tidigt idag, väldigt skönt! så snart ska jag skjutsa syster och springa in på a6 en snabbis o testa ett par byxor jag har beställt, typiskt att man hittar dom i affären när man precis har beställt dem från internet, jaja. ska testa storleken och så. sen ska jag kolla efter lite enkla linnen om jag hinner innan syster ska hämtas igen. :)

ikväll blir det fiol och så kommer anton också, hoppas det blir bonde söker fru och oskyldigt dömd. det är onsdagar på riktigt !

Provet i teleregistrering imon kan gå o dränka sig! är inte så sugen på det provet.

men nu ska jag ta något att äta, behövs efter en dag utan något annat än två godisar ifrån mässan i magen, en bulle fick jag ju med föresten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0