ojojoj...

sjukt länge sedan man skrev i den här (:
lovar inte att det kommer bli bättre nu haha men man kan ju alltid försöka..

Söndag idag och julen är över, har varit en bra jul tycker jag ändå.. :)
av mig själv fick jag, en bilstereo, en dator och en mobiltelefon, lite kläder också såklart ;) utav andra har jag fått ljud till bilen, en grej till min elfiol, träningsgrejs och en massa småplock och kläder, en mysig filt också! :)

nog om alla saker som jag har alldeles för mycket utav av.. tillbringade dagen hos mormor som vanligt och framåt kvällen kom älskling hur myys som helst, en toppenjul!

det var min jul det och nu borde jag tänka på att sova eftersom att jag börjar kvart i sju imorgon som alla dagar :)

Myst med Ludvig hela eftermiddagen/kvällen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0