måndag

En ny skolvecka har precis börjat, suck... började veckan med matte d och kemi i allafall, inte så farligt :)

denna veckan händer det nog inte så mkt roligt, jobbar i allafall i helgen :P om det nu är roligt vet jag inte haha ;)

igår var en slappardag vill jag lova, vi åt frukost sen gick vi o la oss igen kollade film o sov o såå haha, slött av oss :P sen åt vi mat och fick bråttom till ikea för jag hade kollat ut en hylla jag vill ha, vi var där vid halv sex och de stänger sex, perfekt ju :) det blev hyllan, en svart med fyra hål elelr så som man kan ha grejjer eller lådor, och två lådor till den och två paket värmeljus, ett vanilj och ett äpple, supersmidigt och billigt, jag har ifrån partylite eller vad det heter jordgubb rabarber, luktar sjukt gott men de är inte direkt så billiga att jag har råd att leva på dom haha :P , sen köpte jag värmeljushållare och galgar till min klädhängare jag äntligen har fått upp i garderoben ;)

sen blev det fort hem och sätta ihop det :D sen åt vi lite pizza och såg johan falk, en toppen dag :)

men nu skriver jag alldeles för mkt igen, jag borde egentligen fixa designen här, får se om jag orkar ;) men men, ska snart göra lite mat så vi inte kommer försent till föräldramötet ikväll om ungern som vi ska till v.15 ;D så ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0