tisdag

Tjohej !

var ett tag sen igen nu jag vet (a) aja, orkar inte skriva jämt ju ;)
Men helgen var i allafall bra, i fredags blev det jobb till nio ungefär sedan drog jag mig emot tenhult o umgicks lite :D i lördags var jag o anton en sväng i tenhult o träffade lite folk, vid två ungefär kanske, innan det låg vi bara o slappade o kollade film hur nice som helst. väl hemma hos han igen gjorde vi världens bäst, godaste och mysigaste middag till oss själv eftersom vi hade hela huset själva ! det blev hasselbackspotatis, fläskfilé, broccoli och bearneisesås, hur nice som helst ! framåt kvällen när vi slappat ännu mer och sovit en timme så drog vi oss hem mot mig där vi bänkade oss i sängen och hyrde en film på internet, skitsmart ! bara att betala med kortet o sen kolla, dessutom billigare än hemmakväll ;) det blev wallander, dödsängeln kan den nog ha hetat :) söndagen jobbade jag, o det finns ju inte så mkt att säga om att jobba haha.. :P

igår hade vi nån kemigrej som jag trodde skulle gå åt skogen eftersom att jag hade glömt papprerna i skolan över helgen, men det gick okej och nu är det gjort :) igår hann jag även laga mat, sola och åka ut till anton o dega ! toppendag !

idag har det inte hänt något roligt alls, brusi har blivit jättejättesjuk och ligger bara o sover hela tiden under täcken, han som hatar att ha det varmt i vanliga fall :( det är något med hans njure han har fått massa medicin o så idag på smådjurskliniken o gjort massa tester o sånt.. det ser inget vidare ut, han ska dit imon direkt när de öppnar o tillbringa hela dagen igen med mediciner o såå... hoppas att han blir bra snart igen !

mkt mer än så händer väl inte, men jag längtar sjukt mkt till vecka 7 då det blir kittelfjäll med bästaste anton och massa fler bra människor ! :D får hoppas att man kan åka skidor också, men allt löser sig tror jag ;) nästa man längtar till sen är ju vecka 15 då det blir ungern ! nice !

men oj vad jag skrev nu, inte meningen och jag hoppas inte att ni läste allt :) ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0