Ledig dag!

och jag kan inte sova ;) så bestämde mig för att se om man kan komma ihåg att skriva här nån gång då och då ;)

Såg också att det var nästan exakt ett år sedan jag skrev senast och det var om nyår, exotisk planka och  marränswisch.. det roliga är att det blir samma mat iår haha, varför ändra ett vinnande koncept liksom ? ;)

Men men, fredag idag och jag är ledig, kan dock inte sova :/ kanske för att jag väntar på så mycket grejer, igår satte vi in tv till sovrummet och idag ska vi hämta vår nya, stora, mjuka och sköna säng :D ska bli underbart ! sen ska jag också idag ta med mig mina syskon och kolla på kattsaker, för den 4:e februari så kommer det en liten kattunge till lägenheten, den sötaste någonsin. såklart en tjej för den sötaste killkatten är ju fortfarande Ludvig ;)

Men tänkte försöka göra något  med designen, får se om jag lyckas ;) Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0